Je pukcode kun je terug vinden op de kaart waarin je je simkaart hebt ontvangen.
Daarnaast kan je de pukcode vinden in de app van de provider.
Mocht je hier geen toegang tot hebben, kun je 24/7 contact opnemen met onze supportafdeling via 078 630 5310
Ben je in het buitenland? Zorg dan dat de gegevensroaming aan staat.
In het buitenland werken de bovenstaande APN-gegevens niet altijd. Wijzig deze dan naar:
APN: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Bovenstaande APN werkt alleen als de filters uitstaan. Gebruik je deze? Neem contact met ons op. Dan zorgen wij dat alles weer goed staat.
Lukt het niet? Dan kun je 24/7 contact opnemen met onze supportafdeling via 078 630 5310.
Neem hiervoor direct contact met ons op.
De eerste en belangrijkste actie is het blokkeren van je simkaart. Zo kan niemand misbruik maken van jouw toestel en/of abonnement.
Neem hiervoor direct contact op met Emobiel.
TIP: Heb je een Samsung telefoon of een iPhone? Probeer dan zeker ook eens Find my mobile of Find my iPhone. Wellicht helpt dit je om jouw toestel en gegevens terug te vinden.